woensdag 28 september 2016

Facebook profiel niet openbaar

Veel gebruikers denken dat ze er zijn door hier op “vrienden” te klikken”. Dit geldt echter pas vanaf het moment dat je dit instelt en niet voor alles wat er daarvoor op je profiel geplaatst is. Iets is openbaar als het door iedereen kan worden bekeken. In dit artikel leggen we uit hoe dat in zijn werk gaat.


Eigenlijk is het niet zo moeilijk, je moet alleen eerst te weten komen waar te zoeken. Wens je jouw vriendenlijst niet met iedereen te. Opmerking: wanneer je een uitgelichte foto aan je profiel toevoegt, wordt er een kopie gemaakt van de originele foto.


De vind-ik-leuks en opmerkingen bij de originele foto worden niet weergegeven voor je uitgelichte foto. Als je je vriendenlijst bijvoorbeeld instelt op Alleen ik, ben jij de enige die je volledige vriendenlijst in je profiel kan zien. Maar als een van je vrienden zijn of haar vriendenlijst heeft ingesteld op Openbaar , kan iedereen zien dat jullie vrienden zijn. Ga naar je eigen profiel en klik onder je omslagfoto op het wieltje naast “Activiteitenlogboek”. Er komen keuzes, je kiest voor “weergeven als”.


Vervolgens kies je voor “ openbaar ”, als je wilt weten hoe mensen die niet bevriend zijn jouw profiel zien. Pas hiervoor dus de privacy-instelling aan. Ik kan nergens vinden dat ik dit uit kan schakelen.


Ik vind dit namelijk geen heel fijn idee. Hoe kan ik mijn privacy instellingen aanpassen? Ik wil niet dat mijn profiel openbaar is.


Als je klaar bent met het bekijken van je profiel als iemand anders, ga dan naar de zwarte balk en klik op het (X) icoontje om de weergave te sluiten. Deze actie is niet permanent, als je weer inlogt wordt je pagina weer hersteld. Je profiel is volledig afgeschermd tot je dat doet. Gedeelde informatie die altijd openbaar is: Sommige informatie die je opgeeft wanneer je je profiel invult, is openbaar , zoals leeftijdsgroep, taal en land.


Ook gebruiken we een deel van je profiel , je zogeheten openbare profiel , om je te helpen in contact te komen met je vrienden en familie. Alle standaardinformatie is openbaar. Wat is openbare informatie? Hoe schakel ik goedkeuring van berichten in voor mijn openba.


Hoe maak ik een QR-code voor mijn openbare evenement? Sabine werkt snel, ze kan goed luisteren, ze coacht haar klant bij het opzetten van een website. Wel het is geen hogere wiskunde, ze stellen gewoon in dat hun profiel niet zichtbaar mag zijn voor iedereen. Jouw profiel wordt dan de beheerder van de pagina.


Beide blijven van elkaar gescheiden, maar je gebruikt gewoon het ene om het andere te beheren. Let op: Maak dus zeker geen tweede profiel aan! Niet onder naam van je bedrijf, niet met een gedeelde login.


Facebook profiel niet openbaar

Klik op het ‘ profiel ’ icoon rechtsonder in jouw beeldscherm. Klik vervolgens op het ‘Tandwiel’ icoon rechtsboven. Scroll naar beneden en klik op ‘Gekoppelde accounts’. Connect with friends, family and other people you know. Share photos and videos, send messages and get updates.


Zo wil je misschien niet dat de hele wereld je stormachtige relaties kan volgen. Gelukkig is het eenvoudig te checken hoe iemand je profiel te zien krijgt. Mijn ambitie is om mijn online en social kennis over te dragen aan ondernemers die meer uit hun e-business willen halen. Ik maak moderne websites, realiseer social media profielen, bedenk campagnes die werken en neem daar waar gewenst de dagelijkse werkzaamheden uit handen. Bij Wie kan mij opzoeken?


Je kan daar ook opgeven wie je kan opzoeken op basis van je e-mailadres. Op deze website kun je een profiel opgeven, en wordt er bovengehaald wat er openbaar is. Je kunt dit zelf nagaan via Stalkscan. Op de front page kun je zonder een account te hebben direct een pagina maken voor een bedrijf (als je uitgelogd bent).


Daarna kun je het aan een profiel hangen of een nieuwe openen. Net anderom als jij het hebt gedaan. Daarna is het een kwestie van alle permissies open zetten voor iedereen, als dat bij een bedrijfs profiel niet al direct is gedaan.


Krijg je ‘Vrienden uitnodigen’ niet te zien? Dan kan het zijn dat je pagina nog te onvolledig is of dat je pagina nog onzichtbaar staat. Voeg bijvoorbeeld eerst een omslagfoto toe en probeer het dan nog eens.


Sneu is dat je je vrouwenhaat zo niet meer onder controle hebt dat het echt begint op te vallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts