maandag 10 juli 2017

Ik mis diepgang in mijn relatie

Ik mis diepgang in mijn relatie

Nadat ik mijn liefde bedrogen had en haar graag terug wou, kwam ik op deze site uit. Ik heb dankzij haar ex-terug model en de zogenaamde weerstandswisser mijn ex terug. Wat gebeurt er als je je emoties in een relatie negeert of onderdrukt? Tijdens mijn eerste langdurige relatie had ik geen idee hoe een relatie werkte.


Bij mijn ouders leek het vanzelf te gaan, zonder dat er werd gepraat of gevoelens werden geuit. Ik hield van mijn partner, maar wist niet goed hoe ik dat kon uiten. Ik mis al jaren diepgang in mijn relatie diepgang. Mijn man is erg praktisch en realistisch ingesteld. Zelf ben ik wat filosofischer en hecht veel waarde aan mijn werk en zingeving.


Nu de relatie ten einde is voel ik me over allemaal dingen schuldig. Ik voelde me vaak alsof ik meer moeite deed voor de relatie dan mijn partner. Ik had het idee dat hij ‘net genoeg’ deed om de relatie te behouden, maar hij nooit helemaal paraat stond voor mij.


Ik mis diepgang in mijn relatie

In de relatie had in dat nooit helemaal door. Ik geef de voorkeur aan ‘live’ omdat ik mogelijk belangrijke signalen (gezichtsuitdrukking of lichaamstaal) mis. We plannen daarom eerst een skype kennismakingsgesprek in. Zodat we beide kunnen ervaren of dit voor ons werkt.


Voor gesprekken op een andere locatie reken ik € per km en hanteer ik een aangepast uurtarief voor de reistijd. Qua intimiteit hebben we het heel goed samen en toch mis ik soms een bepaald vlammetje, misschien bepaalde aandacht ik weet het echt niet. Na het lezen van de reacties moet ik ook even nadenken over mijn eigen rol in de relatie wat betreft diepgang , geestelijke klik etc. Ik herken het heel erg, ook wat wereldmeid schrijft over haar vriend. De mijne heeft het zeker ook niet van huis meegekregen om te praten over wat meer diepgaande onderwerpen.


Mijn vriend is juist wel iemand die graag diep op iets ingaat, en dat brengt veel wrijving tussen ons. Dit maakt het juist weer interessant. Ik vond in mijn man een rots in de branding, een enorm gevoel van veiligheid. Echter, mijn ervaring is dat ik er met mijn asperger man goed over kon praten en dat hij dit - door de tijd - wel kon veranderen. Ik heb mijn jarenlange expertise en ervaring gebruikt om een test te maken die kijkt naar de belangrijkste factoren van een gelukkige relatie.


De warmte en intimiteit in onze relatie heeft de afgelopen jaren plaatsgemaakt voor afstandelijkheid en een soort broer-zus relatie. Als het aan God ligt, leven we allemaal in nauwe verbondenheid met Hem. Ik heb een fijn leven: een grote kring van dierbare vrienden, woon prettig, werk waarin ik in mijn element ben en dat ik zelf kan plannen. Ik voel me gewoon eenzaam in mijn relatie , terwijl ik getrouwd ben! En dat zegt, voor mij, al genoeg.


Mij werd gevraagd wat ik eraan deed om diepgang in de relatie aan te brengen. Het is echt niet zo dat ik van een afstandje naar mijn man zit te kijken en alle fouten zit af te vinken. Ik mis gewoon echt de diepgang in mijn relatie en ik kan hem dit wel vertellen, maar ik kan zijn persoonlijkheid niet veranderen, en dat moet ik denk ik ook helemaal niet willen.


Een ding is ook dat hij op dit moment denkt dat onze relatie helemaal top is. Mijn huidige relatie is heel anders, hij is ook heel anders. Ook in deze relatie heb ik mijn buien.


Zo ben ik maanden stapelverliefd op hem, en wil ik niets liever dan kinderen en trouwen met hem, maar maanden zoals waarin ik mij nu bevin weet ik niet of ik met hem verder wil. Ik ben apetrots op mijn gezinnetje en wil alles voor ze doen. Zelf sex afzweren als ik daarmee het lieve lachende gezicht en haar warme aanraking weer terug kan krijgen want ik mis haar enorm. Is mijn vrouw depressief? Is verhuizen naar haar thuisland een idee ook al zet dat de relatie met mijn ouders weer jaar terug?


Ik merk zelf dat ik behoefte heb aan meer diepgang. Meer praten over bepaalde gevoelens die je ondergaat. Wat is de reden dat er altijd oorlog is in bepaalde gebieden. Ik bespreek dit aan de hand van tien tips, die gebaseerd zijn op mijn jarenlange ervaring als datingcoach. Mis je specifiek de affectie?


Klik dan hier voor mijn artikel waarin ik je uitleg waarom hij geen affectie toont. Ben je bang dat jullie een broer-zus relatie hebben? In dit artikel vind je tips om uit die situatie te komen. Het geen wat mij zo aan het twijfelen brengt in mijn relatie.


Ik mis een heel stuk diepgang , die ik wel heb ondervonden in andere relaties. Maar ik weet ondertussen ook wel dat er geen mister Perfect bestaat en dat ik het van de andere kant nu ook wel heel fijn in deze relatie heb. Dus voor mij voorlopig nog geen knoop om door te hakken. Nou is het geluk van mijn kant bezien, dat ik allang niet meer uit ben op diepgang in een relatie met een Thaise vrouw, omdat ik allang begrepen heb dat diepgang met een Thaise vrouw niet te bereiken valt, tenzij je graag wilt laten weten hoe je pensioen eruit ziet en wat je nou precies nog achter de hand hebt op de bank in Holland.


In mijn huwelijk voor de relatie met mijn huidige partner ben ik bedrogen ( mijn ex is naar zijn minnares vertrokken en inmiddels getrouwd plus kind). Soms mis ik gewoon die knuffel om me heen die mijn moeder me als kind gaf, nu ben ik ouder en heb ik niemand meer. Ik kom thuis, erger me kapot aan huis en ga weer werken en voel me op mijn werk na lange tijd pas weer gelukkig worden en dat maandenlang.


Mijn familie is dol op hem en als ik de relatie verbreek ben ik zo bang dat zij mij niet begrijpen en niet aan mijn kant staan. Ik ben iemand met bepaalde waarden en normen, ik kies bijvoorbeeld om niet te roddelen, en daardoor ben ik steeds meer van mensen (familie en vrienden) gaan vervreemden, ik heb geen werk, ben al jaar zoekende, mijn relatie met mijn man gaat ook niet lekker, en ik voel mij heel erg rot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts