donderdag 18 juni 2015

Komt een man met bindingsangst terug?

Dat was een wijze les voor mij. Ik ben tijdens onze relatie meer aan mijn ex gehecht geraakt dan ik in eerste instantie aan mezelf durfde toe te geven. Voordat ik daar voor uit kon komen moest ik mezelf er wel echt flink toe zetten. Nu kan het zo zijn dat je ex jou ook nog niet kan loslaten en jou nog regelmatig smst en contact met je houdt. Waarom lukt het me niet om los te laten?


Loslaten is een proces. Als je iemand loslaat betekent dit niet dat je nooit meer aan die ander zult denken. De heftigheid van emoties zal steeds minder worden.


Ook zul je minder vaak terugdenken aan je ex. Vertrouw op een mooie toekomst waarin duidelijk wordt waarom de relatie nu tot het verleden behoort. Het is zo hard en moeilijk te geloven allemaal. Ik kan haar niet loslaten. Ik zou er alles aan doen om haar hart terug te winnen, maar haar gevoelens voor mij zijn verdwenen.


Ik voel me leeg en soms wil ik weg uit deze nachtmerrie. Ik mis haar zoveel en ik kan er niks meer aan doen. Dat heeft ze me genoeg duidelijk. Zolang jij (emotioneel) beschikbaar blijft voor man is het onmogelijk om echte liefde te vinden, want onbewust sluit je je hiervoor af. Ik daarna zeggen dat dit allemaal niet waar is, en dat ik voor mijzelf kies om haar los te laten omdat ik weet dat mijn ex niks meer met mij wilt.


Ook maakte mijn ex er een groot probleem van dat dat meisje en ik elkaar taggen in leuke fotos en filmpjes op facebook. Uitgemaakt, maar kan ex niet loslaten - Viva. Communiceer niet meer met je ex. Dit is het belangrijkste punt. Dus neem het niet zo zwaar op de hand als hij nog niet helemaal over zijn ex heen is, jullie zijn pas net aan het daten!


Het zou zorgwekkender zijn wanneer hij haar zomaar kon vergeten. Want die mannen zijn veel gevaarlijker, die mannen kunnen afstand van een vrouw doen zonder dat ze het ook maar iets kan schelen. Suus ga net als ik loslaten , ga het gebruik van wiet loslaten. Kon zijn ex ook niet loslaten , zocht om alles contact.


Dan had hij weer een stuk tuin gereedschap nodig die nog bij haar stond of er was iemand ziek uit hun gezamenlijke vrienden kring. Je kon het zo gek niet verzinnen of hij belde of stuurde een bericht. Ik denk te vaak aan hem en kan het verlangen niet loslaten.


Ik was compleet in de war. Maar na al die maanden, denk ik eerder dat ik hem niet WIL loslaten en dat het me daarom maar niet lukt. Vooral tijdens het daten met andere mannen, heb ik gedachtes als: was ik hier maar met mijn ex. Niet alleen kun je die man niet loslaten , je lijkt ook helemaal gewend geraakt aan het probleem. Zelf zit ik middenin de fase van het leren loslaten en het valt me niet makkelijk.


Door mijn onzekerheid loop ik nog zovaak tegen de lamp. Ai wat doet dat toch zeer. Door dit artikel herken ik mijn pa de weg die ik wil gaan.


Het is een leerproces en dat maakt het ook wel weer heel mooi. Meld je aan, wordt lid en leer meteen werken met de grote krachten in jou. Je hoeft niet bang te zijn dat het niks voor je is want dan was je A niet op mijn site beland en B. Als het voor langere tijd is vind ik het logischer ivm eventuele ontvoering. Dus helemaal los laten kan helaas nooit om die kleine dingen.


En ik word er zelf schijtziek van, ik ben telkens bezig met deze jongen en het is zooo superduidelijk dat het alleen van mijn kant komt en dat ik dit alleen wil, (en ik zeg het nu wel, en kan het zo prachtig allemaal analyseren) maar het dringt niet zo goed tot me door. Richt de aandacht naar jezelf en niet naar je ex. Wat ongezonde jaloezie met je kan doen. Zij hebben een dochter.


De “terreur” die ik onderging van haar, ook lange tijd mijhet vanonbegrip van mijn zoon zelf (maar nu gelukkig niet meer !) mijn ex -man, familie die allemaal maar vonden dat IK begrip moest opbrengen, de andere wang moest geven, het blad elke dat moest omdraaien. Ik ben eind twintig en de enige en jongste dochter uit een gezin van vijf. Zo heeft ze de gewoonte om mij ongevraagd te helpen in mijn huis.


Mijn moeder kan me niet loslaten. Als ik zeg dat ik dat niet wil, is ze beledigd en verdrietig. Het gaat er niet om dat je zelf niet makkelijk was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts