donderdag 16 februari 2017

Ing rentepunten pathe

Ing rentepunten pathe

Rentepunten genoeg en wij hebben betaalrekeningen bij de ING. Maar wat blijkt nou, je kan er maar 1. De voucher is op pathe. Na inschrijving is je abonnement direct actief en kun je maanden lang onbeperkt naar alle reguliere voorstellingen bij Pathé. Toe aan een nieuw strijkijzer, scheerapparaat of koffiezetapparaat?


Ik heb bijvoorbeeld mijn moeders rentepunten gebruikt, maar heb zelf de Pathé kaart. De kaart is maanden geldig en stopt automatisch. Je kan zo vaak als je wilt de kaart bestellen, totdat je rentepunten op zijn. Met die rentepunten kun je online vouchers kopen voor flink wat uitjes. Want als u nu € 5of meer spaart, krijgt u een Pathé Filmvoucher cadeau.


Sparen én een avondje uit? U kunt ook kiezen voor 2. Komt de pathe unlimited card nog in de rentepunten winkel? Naar de film gaan is nog nooit zo voordelig geweest!


Ik heb meer dan genoeg rentepunten en weet ook niet zo goed wat ik er mee moet komen. Ik kan me voorstellen dat hier meer mensen last van hebben. Vandaar dan ook dit topic. We gaan in gesprek met je, helpen je en informeren je over onze dienstverlening op ma-vr 08. Dit geldt per betaalrekening.


Alleen staat er niet bij dat je alleen een kaart kan kopen met de betaalrekening waaraan je spaarrekening is gekoppeld. Dus dat betekend dat je er maar kan aanschaffen. Ik vind dit misleidend.


En binnenkort in de rest van de app. ING Mobiel Bankieren app. Nooit iets mee gedaan, ga meestal gewoon naar een winkel als ik iets wil hebben.


Totdat ik gisteren nog eens keek naar de artikelen en ik moet zeggen, best interessant. Scheelt de helft qua prijs met die punten. Nu heb ik een leuk aantal rentepunten , maar ik heb geen idee wat ik er (voordelig) mee moet kopen. Veel producten die ze aanbieden heb ik niet nodig of zijn me nog te duur.


Unlimited abonnement voor slechts per maand. Ik woon in Nijmegen maar ben met een kwartiertje bij. Gratis, pathe ticket bij aankoop van Magnum pint product. Pathe bioscoop Diverse locaties.


Op zoek naar korting op de tickets voor je favoriete Pathé bioscoop? Wij zetten alle manieren om korting te krijgen op losse tickets, speciale films. Wat doe jij met je rentepunten ? Ik heb er best veel en ging vanavond eens kijken. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Deze website gebruikt cookies.


Ing rentepunten pathe

Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Er zijn nieuwe voor een weekendje weg dat dan €1kost voor personen. Clarks korting black friday code. Goedkope aandelen met veel potentie. Gaiazoo kerkrade korting.


Sauna veenendaal heuvelrug korting. Volkswagen abonnement actiecode. Korting landal pathe korting ing ing rentepunten. Privium korting parkeren. En niet elke persoon is geschikt voor ons.


Ing rentepunten pathe

Bij Pathé krijgt iedereen, elke dag, op alle voorstellingen die vóór 12:uur starten, korting. Op de website en via de app gebruik je hiervoor het “ochtendkorting”-ticket. Bekijk nieuwe filmtrailers en koop gemakkelijk online tickets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts