Misschien is er een storing of zijn er geplande werkzaamheden bij jou in de buurt. Zijn er geen meldingen op jouw locatie? Check dan jouw toestel, of meld een probleem via de storingskaart. Heb je een probleem met je wifi, tv of vaste telefoon? In de grafiek zie je het aantal meldingen dat wij per dag ontvangen.
Heb jij zelf een probleem, maak hier dan melding van. De provider kampt met een landelijke storing waardoor alleen TV werkt, maar internet in de meeste gevallen niet. Nadat de storing is afgelopen, wordt de duur van de storing en de compensatiebedragen bepaald en vergoed. Wanneer geldt de wettelijke compensatieregeling?
Ja hier in Eindhoven ook, enig idee hoe lang dit gaat duren? Zo werkt het echter meestal niet met techniek, een storing moet eerst gevonden worden, en dan is het maar net wat er precies mis is en hoe lang het duurt om het op te lossen, en zelfs dan zijn schattingen niet iets wat engineers graag doen. Is er geen storing bekend? De kans is erg groot dat er iets anders aan de hand is.
U kunt daarom het beste nogmaals contact opnemen met de klantenservice van T - Mobile. Ook kan de verbinding om de paar minuten wegvallen. Met dit stappenplan kunnen we een oplossing vinden wanneer je geen goed TV signaal hebt, je geen beeld en wel geluid ontvangt of wel geluid en geen beeld. Kom je er met het stappenplan niet uit? Beste lezer, sinds vandaag geniet ik van internet van T - mobile Thuis.
Ik zie dat ik kan kiezen uit een normaal netwerk en een 5G netwerk. Beetje onwetend van mijn kant misschien, maar waarom krijg ik deze opties? De eerste meldingen kwamen op september na uur in de ochtend uit de provincie Zeelan maar het blijkt te gaan om een.
Er zijn op dit moment valse e-mails in omloop over een betalingsachterstand die u kunt voldoen via iDeal en Bitcoins. Deze e-mails zijn niet afkomstig van T - Mobile. Tenminste zouden wij het hebben. Eerst deed glasvezel het niet, toen de modem niet toen het kastje niet enz enz kort samengevat heb ik uur met t mobile aan de telefoon gehangen en vandaag het abonnement maar opgezegd omdat het nu ook nog wel aan onze nieuwe tv kon liggen omdat daar ultra hd op zit.
Dit kan namelijk alleen via T - mobile Thuis gedaan worden en hiervoor dient u contact op te nemen met T - mobile Thuis , zodat er een nieuwe order aangemaakt kan worden. Bij ons bestaat het vermoeden dat er iets met de 3G dekking loos is van T - Mobile. Dit gebeurde niet en na vele telefoontjes, excuses enz. Alles geregel overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt.
T - Mobile heeft op dit moment te kampen met een technische storing. Vandaag weer contact gehad met tmobile, er wordt mij doodleuk verteld dat ik gewoon moet betalen tot april en van eerdere contact momenten zouden geen notities zijn gemaakt. We delen onze kennis graag en helpen met allerlei vragen!
Deze draait achter een Ziggo Zakelijk verbinding. Ik loop nu al een tijdje via een hotspot te werken maar dit is natuurlijk absoluut niet wenselijk. Problemen met een product of dienst van T - mobile ? Vragen over een product of dienst?
De t mobile klantenservice is altijd gratis en op werkdagen en in het weekend bereikbaar voor zowel particulieren als ook zakelijke klanten en voor diegene die klant wil worden. T - MOBILE Klantenservice Telefoonnummer. Ik probeer vandaag tmobile klantenservice te bellen maar niet bereikbaar. Woon je alleen of heb je juist een gezin waar iedereen tegelijk wil internetten?
Qua prijs zitten ze vaak een behoorlijk stuk onder de meeste andere providers. Qua internetsnelheid bieden ze hetzelfde als de meeste andere providers.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.