vrijdag 29 mei 2020

Welk dier ben ik sterrenbeeld

Chinese Horoscoop geboortejaar overzicht. Maak niet uit, laat hem berekenen aan de hand van je geboortedatum! Tot welk dier voel je je momenteel het sterkst aangetrokken? Droom je weleens over dieren?


Levens- of Reis Totem) 6. Voor welk dier ben je het bangst? Voer jouw verjaardag in op onze site en je ziet direct welk sterrenbeeld bij jou hoort Online sterrenbeelden bekijken. Welk sterrenbeeld ben ik ? Sommige eigenschappen van ons sterrenbeeld komen precies overeen met hoe wij in elkaar zitten en we worden af en toe behoorlijk verrast door een treffende omschrijving. Kan ik zien welk dier je bent.


En bij welk dier je het beste past. Ik ben een konijn trouwens, maar in sommige andere horoscopen is dat een kat. Kan prima, tot halverwege vorig jaar hadden wij nog een katven een konijn die echt vriendjes met elkaar waren. Ikzelf ook konijn, soms klopt het wel wat er staat, soms ook niet. Zoek het (maan)jaar waarin je geboren bent.


Het dier wat er bij staat, is jouw sterrenbeeld dier. Om er achter te komen wat voor sterrenbeeld je hebt, heb je alleen je geboortedatum nodig. Dat is wat betreft achtergrond en gebruik vergelijkbaar met de westerse dierenriem. Ieder dier heeft een betekenis, welke op deze pagina kort beschreven worden.


Iedereen weet wel zijn of haar sterrenbeeld of leest wel eens een horoscoop. In China worden de sterrenbeelden aangegeven als dieren. Elk dier heeft eigenschappen. Maar welk dier ben jij?


Welk dier ben ik sterrenbeeld

Hier vind je een betaalbare uitwerkingen van de chinese horoscoop die je geheime karakter. Daarnaast werk ik aan de chinese beschrijving van je beroepsleven en je liefdesleven. Vooral die twee laatste beschrijvingen zijn nieuw en zul je nergens anders vinden. Elke woensdag om 16:een nieuwe.


Ben jij de winnaar van € 10- chat tegoed? Wat voor sterrenbeeld heb je? Question from Toggle navigation. Golf Quiz - Golf Kennis Quiz. Volgens de westerse variant van wat voor sterrenbeeld ben ik astrologie gaat de zon op mei over van het sterrenbeeld Stier naar het sterrenbeeld Tweelingen.


Dat komt doordat Stier een groot sterrenbeeld is waar de zon dwars doorheen gaat. De Chinezen geloven dat alles bestaat uit een combinatie van deze elementen, maar dat er één element is wat overheerst. Elk jaar heeft een dominant element en ook elk dier heeft een natuurlijk overheersend element.


Het element van je geboortejaar overheerst en beïnvloedt het element van je jaardier. En toch: bij bestudering van die beelden, moest ik vaststellen dat ik er toch heel wat van herken, hoe zot het ook moge zijn. Westerse astrologen denken dan al gauw aan de planeet Jupiter, die ook een cyclus van jaar heeft. This feature is not available right now. Please try again later.


Welk dier ben ik sterrenbeeld

Je hoeft niet van een element te houden om het te zijn. Ik kan me soms alleen niet vinden in mijn sterrenbeeld , omdat ik dan best wel bazig zou moeten zijn wat ik totaal niet ben (althans dat denk ik ). Geschikt voor alle leeftijden van tot jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts