We willen dat graag weten. Naar aanleiding van je vraag nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op. Vul je gegevens alsjeblieft zo volledig mogelijk in. Zo kunnen we je beter helpen.
Dit gecommuniceerd met ziggo en de box geweigerd. Hierop diverse mails gehad om dit op te lossen. Ik heb aangegeven wat de waslijst aan klachten is en ziggo vond dat er een monteur langs moest komen ivm mogelijke snelheids problemen.
Wordt het niet eens tijd om deze klachten op te pakken? Transparant klachten oplossen draagt bij aan het consumentenvertrouwen. The best ziggo can do is they will bill me half the cost of the monteur.
Why should I pay for reporting storingen. Mijn buurman had ook een storing. Dus belde ik ziggo om de storingen te melden. Wat een inefficiƫnt, log, niet communicatief en compleet niet oplossingsgericht bedrijf is ZIggo. Dit zou extra gunstig zijn.
Status We lossen de storing zo snel mogelijk op. Staat je storing er niet bij? De oplossing voor alle bellen die ik maakte om storingen te melden. Op de website kun je via het contactformulier uw vragen, complimenten of klachten kwijt.
Je kunt altijd bij een verkoop- of servicepunt langs gaan in de buurt. Als je je postcode invult dan krijg je een overzicht met de verkoop- en service punten die bij jou in de buurt zitten. Nu meer klanten van het kabelbedrijf actieve gebruikers zijn, worden ook meer ervaringen bekend. Echter wanneer er geen of beperkte klachten zijn dan wordt het probleem ook niet als zodanig (h)erkend c. Ziggo UPC Vodafone experts forum. Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Gegroet, het ga je goed en je verbindingen en apparatuur ook! Als de klachten niet in het overzicht van de storingen staat dan kun je proberen de problemen zelf verhelpen. Er zijn tal van mogelijkheden voor een storing met vaste telefonie.
Bij navraag bleek dat wij volgens ziggo ons oude modem niet opgestuurd hadden en dan doodleuk euro rekenen zonder melding of wat dan ook. Gelukkig hadden wij het verzendbewijs bewaard en dit hebben we ze ook laten weten. Vervolgens krijg ik een mevrouw aan de lijn die zegt dat het opgelost is. Dat kan aan iedereen die bij ons in de service tak werkt.
Wij nemen allemaal klachten in behandeling. Op de pagina met informatie voor klanten die een klacht hebben verwijzen wij dan ook naar het gewone online contactformulier. Bereikbaar zijn is vandaag de dag immers heel belangrijk.
Zijn de klachten niet het gevolg van een storing dan kun je de problemen waarschijnlijk zelf verhelpen. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt.
Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan. Vooral de klantenservice moet het ontgelden. De wachttijden zijn lang, gedane beloftes worden niet nagekomen en een oplossing komt zelden.
Wel geeft het kabelbedrijf toe dat een beperkt deel van de klanten problemen met de klantenservice kunnen ervaren. Horizonboxen van ziggo werken niet met een smartcard maar moeten door ziggo geactiveerd worden. Box word door ziggo gratis in bruikleen verstrekt, een tweede voor euro per maand. Een klacht indienen Het kan gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent.
We doen er alles aan om je verder te helpen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.