woensdag 9 december 2020

Ziggo inloggen lukt niet

Ziggo inloggen lukt niet

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. Gegroet, het ga je goed en je verbindingen en apparatuur ook! Gaat dit ooit nog opgelost worden of blijven we dat beroerde OEPS sch. Bekijk hieronder de video en ontdek de voordelen van het samenvoegen.


Ziggo inloggen lukt niet

Het zal ongetwijfeld al aan bod zijn geweest, maar ik kan niet vinden wat ik denk dat ik moet weten - sorry. Sinds geruime tijd kan ik daar niet meer op inloggen , terwijl wij niets veranderd hebben aan de inloggegevens. Kan niet meer inloggen sinds enkele dagen op mijn ziggo.


Krijg onderstaand bericht. Als ik mijn gegevens invul met klantnummer word er gezegd dat deze niet bestaat. Als ik de ziggo go app opstart op dezelfde ipad dan lukt het inloggen niet met dezelfde inloggegevens. Velden waarin een wachtwoord wordt ingevoerd zijn vrijgesteld van automatische opmaak en spellingscontrole. Note: Please enable JavaScript or use latest browser and try again.


Overal en altijd bij je e-mail, agenda, social media, foto’s en bestanden. Ik heb al via mijn klantnummer mijn gebruikersnaam aangevraagd en daarna op wachtwoord vergeten geklikt. Er staat dan dat mijn wachtwoord verzonden wordt naar mijn e-mail adres. Echter ontvang ik niks en er staat verzonden naar (.) dit klopt ook niet.


Niet inloggen op mijn ziggo. Als het goed is kun je dan na enkele minuten alsnog inloggen. Een zachte en harde reset hebben geen effect. Ik kan er nog steeds niet in. Ik zie dat er onlangs een reset van het wachtwoord is gedaan op jouw account wat dit kan verklaren.


Mocht je dit niet bekend voorkomen dan adviseer ik jou om ons even een privébericht te sturen. Een probleem met Wifispots kan erg vervelend zijn. Gelukkig kun je het vaak zelf oplossen.


Het onderstaande stappenplan helpt je bij de meest voorkomende problemen en brengt je naar de oplossing. Alle gegevens die met jou als klant of met jouw abonnement te maken hebben staan hier bij elkaar. Als het echt niet kan, omdat je bijvoorbeeld alleen een tablet hebt of de afstand te groot is, dan kan het ook draadloos. Je gegevens moeten eerst worden geactiveerd in onze systemen.


Smartcards worden mijn ziggo inloggen lukt niet enige tijd niet meer verkocht, zowel je echte naam als je inlognaam. Hier kan je bijvoorbeeld onder het kopje internet zaken met betrekking tot je e-mail regelen. Zo blijft je datagebruik een stuk beter binnen de grenzen die je voor jezelf gesteld hebt toen je je abonnement afsloot. Ik heb toen namelijk wel mijn SSID aangepast en ik zie die ook in mijn draadloos netwerk.


Ook net lullig als je je password van de mail kwijt bent door een storing, dan moet je in mijn ziggo dit aanpassen maar dat lukt dus niet. Dan nog steeds heeft dit topic. Na het inloggen krijg ik de volgende foutmeldingen: Oeps, er is iets mis gegaan bij het opslaan en 40 Aanvraag kan niet worden uitgevoerd.


Ziggo inloggen lukt niet

Verschillende dingen geprobeerd maar het lukt niet. Ik gebruik WEL de goede inlog user en password. Als ik hier namelijk een fout maak dan zegt ie: Gebruikersnaam of wachtwoord is ongeldig. Ziggo go inloggen lukt niet.


Onthoud mijn login Nu inloggen. Een nieuw account maken Logingegevens opvragen. Support Hulp bij inloggen. Alle handleidingen die ik heb gevonden op dit forum heb ik ook geprobeerd maar dit lukt ook niet.


Edit: Het schijnt niet te werken zodra mijn pc is verbonden met de modem. Zodra ik mijn pc afsluit lukt het inloggen op de website wel. Iemand idee hoe ik dit krijg verholpen? Let er wel op dat beide groepen een eigen inlog pagina hebben, kies dus wel voor de correcte pagina als je gaat inloggen. The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond (931) wat moet ik nu doen.


Waarom lukt het inloggen bij mijn modem niet ? Sinds gisteren lukt het niet meer te verbinden met mijn modem via WIFI. Het internet via een vaste verbinding werkt wel gewoon, maar draadloos lukt het sinds gisteren opeens niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts