zondag 2 februari 2020

Vriendin wil afstand

Ik voel me zo beroerd en onzeker door deze situatie, dat ik er veel voor wil doen om onze relatie te redden. Thans solliciteer ik naar werk in Duitsland en wil bij haar in de buurt wonen. Echter ben ik bang dat ze stiekem een ander heeft en mij valse hoop geef. Je bent in een nieuwe stad gaan wonen. Samen met een vriendin heb je een appartement gehuurd.


Vriendin wil afstand

Jij wil vooral uitgaan en nieuwe vrienden maken. Zij wil vooral thuis blijven en verwacht dat jij hetzelfde doet. Maar zo werkt het helaas niet. Je hebt weinig andere opties dan afstand van elkaar te nemen. Jullie hebben beiden andere prioriteiten.


Ontdek hieronder waarom vrouwen afstandelijk gedrag vertonen en doen alsof ze interesse verliezen. En wanneer je dat weet, ontdek dan de simpele dingen die je kan doen om het voor eens en altijd te stoppen. En toch, je doet hem (of jezelf) geen plezier als je tegen je zin in doorgaat met een relatie waar je je niet goed bij voelt. Wat is belangrijker, rekening houden met de ander of kiezen voor je eigen geluk?


Vriendin wil afstand

Veel succes en vriendelijke groet, Frank. Dit geldt vooral voor mannen. Ze worden uitgelachen door hun mannelijke vrienden als ze te veel tijd met hun vriendin doorbrengen. Aangezien het ego van mannen groot is, willen ze dit koste wat het kost voorkomen. Ook al wil ik haar het liefst zo dicht als mogelijk bij me houden.


We gaan zoals ik al zei nog wel normaal met elkaar om, we hebben geen ruzie. Wat je zegt klopt inderdaad dat ik nog heel veel van haar hou en voor haar wil vechten. Ondanks dat het niet altijd even goed liep, wil ik er graag voor vechten en de problemen aanpakken. Wie weet sta jij binnenkort in Vriendin ! Hoewel dit misschien een beetje egoïstisch lijkt, is het belangrijk om altijd eerst aan jezelf te denken en afstand te nemen van giftige vriendschappen die jou emotioneel uit balans brengen en je welzijn verstoren. Ik ben gewoon mezelf en wil haar me liefde geven.


Voor me gevoel loop ik steeds tegen een deur aan en houdt ze me erg op afstand. Intimiteit of zelfs knuffelen is al teveel. Ik hou zielsveel van haar en ik weet ook dat er veel obstakels zijn die te nemen zijn. Sterker nog het huisdier krijgt meer aandacht dan ikzelf als ik er ben. Samen besluiten je relatie te redden door afstand te bewaren, wil niet zeggen dat de relatie op springen staat, of al voorbij is.


Het betekend dat je doorgaat met samen werken aan de relatie, maar op een andere manier. De voordelen van afstand nemen. Een tijdje niet meer samen wonen heeft een paar voordelen, die goed kunnen zijn voor de relatie.


En als de kloof groot is, hij wil bijvoorbeeld elke dag en jij een keer per maan dan weet je in elk geval waar je aan toe bent en dat er werk aan de winkel is. Wees eerlijk tegen elkaar. Dit doe je als een vrouw afstand neemt.


Als je merkt dat je vriendin of vrouw opeens afstandelijk doet, dan is het belangrijk om rustig te blijven en niet emotioneel of boos op de situatie te reageren. Doe je dat wel, dan geef je haar nog meer reden om afstand van jou te nemen. Vriendin is altijd op zoek naar mooie, persoonlijke verhalen voor het blad. Laat dit aan de redactie van Vriendin weten. Wil jij je verhaal delen?


Soms wil je echter geen andere vissen vangen, maar wil je gewoon je ex vriendin terug krijgen. Dit kan echter lastig zijn, afhankelijk van wat de reden was dat de relatie uitging. Topflirten kan je uiteraard helpen je ex vriendin terug krijgen, en in deze tekst zullen we je een aantal tips geven. En vaak komt dit (helaas) doordat de vrouw om alle juiste redenen meer tijd wil spenderen met de man. Hij neem afstand omdat hij ook ik-tijd wil.


Dit Is Wat Een Vrouw ECHT Bedoelt Je date of vriendin wil rustig aan doen? Mijn vriendin wil in haar eentje met mensen afspreken waarbij ik niet mee mag. Ik vind dat nogal achterlijk en voel mij buiten gesloten. Ik begrijp dat ze behoefte heeft aan het doen van eigen dingen, maar dat hoeft niet op deze manier toch?


Vriendin wil afstand

Ze wil niet dat ik de gesprekken beinvloed (volgens eigen zeggen). Natuurlijk kan een man om dezelfde redenen afstand nemen, maar hij doet dat ook als jij helemaal niets misdaan hebt. Het heeft geen zin je ertegen te verzetten. Een man die even emotioneel of fysiek afstand wil nemen, heeft daar niet per se een reden voor.


Door nu zelf ook afstand te nemen, ga je de ‘dingen’ wellicht ook op een heel andere manier beleven. Het is meer een buikgevoel. Je hebt je goede wil getoon meer dan dát kun je echt niet doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts